نماینگی فرش ماهریس در استان اصفهان

Rate this post

شرکت بازرگانی هما فرش پوستین دوز با افتخار نماینگی فرش ماهریس در استان اصفهان می باشد.سابقه همکاری این مجموعه با برند معتبر ماهریس بیش از ده سال می باشد که طی این همکاری عالی توانسته ایم رضایت خاطر مشتریان مصرف کننده و همکاران عزیر را حاصل بنماییم.

شرکت ماهریس بافت یکی از بهترین و خوشنام ترین واحدهای صنعتی در شهر البرز بوده که به دلیل داشتن ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته انواع فرش های ماشینی قادر به تولید انواع فرش ها در طرح های گوناگون و جنس های مختلف می باشد که این تولیدات از استاندارد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

فرش های تولیدی این برند شناخته شده دارای تراکم بالا بوده و از مرغوب ترین الیاف موجود در بازار همراه با ظرافت بی نظیر در طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه میگردد تا تعریف جدیدی از فرش را به مخاطبان خود ارائه دهد.

تولیدات این مجموعه بزرگ در عین ظرافت از مقاومت و دوام بالایی در برابر کوبیده شدن و حرارت و شستشو برخوردار بوده و در اثر شستشو و مصرف هیچ گونه تغییر حالتی در فرش ایجاد نمیشود .

کارخانه فرش ماشینی ماهریس واقع در ماهدشت کرج با وسعتی بالغ بر 33000 متر مربع در طول این مدت با تعداد بیش از 50 نماینده در سراسر ایران و صادرات مداوم به کشورهای افغانستان، عراق و تاجیکستان، یکی از موفق ترین و مطرح ترین شرکت های تولید کننده فرش ماشینی در ایران بوده است.

  • آدرس کارخانه: کرج ، ماهدشت ، بلوار امام خمینی ، انتهای خیابان یاس
  • تلفن کارخانه:۰۲۶۳۷۳۱۰۶۳۴

فروشگاه و نماینگی فرش ماهریس در استان اصفهان واقعدر خیابان اتشگاه حدفاصل سه راه حجازی ومظاهری نبش کوچه 22 می باشد.تلفن 03137710350-09132246979-09122148288

برای مشاهده و خرید محصولات کارخانه فرش ماشینی ماهریس کلیک کنید.

مطالب مشابه
نمایندگی فرش پاتریس در اصفهان
0

همکاری بازرگانی همافرش با فرش پاتریس این مجموعه افتخار ان را دارد که بیش از بیست سال به عنوان نمایندگی فرش پاتریس دلیجان در اصفهان فعالیت کند و هزاران متر از فرش های این برند معتبر را در ایران به فروش برساند. معرفی برند معتبر پاتریس دلیجان شرکت ستاره طلایی دلیجان از دهه ۶۰ فعالیت […]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *