نمایندگی فرش شاپرک دلیجان در اصفهان

Rate this post

معرفی برند شاپرک دلیجان

شرکت فرش شاپرک دلیجان در سال 1383 در زمینی به وسعت 150.000 مترمربع در قطب صنعتی بوعلی سینا دلیجان تاسیس گردید.

هدف از راه اندازی این شرکت ، تولید و توزیع انواع فرش ماشینی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات بافندگی و بهره گیری از انواع طرحهای اصیل و سنتی ایرانی و همچنین طرحهای مدرن مطابق سلیقه مصرف کنندگان گرامی بوده است .

هم اکنون این شرکت با گذشت حدود یک دهه از فعالیت خود با بهره گیری از نیروهایی مصمم و متخصص توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده و محصولات خود را به عنوان کالایی مرغوب و با کیفیت به کلیه مشتریان و مصرف کنندگان عزیز معرفی نماید .

همکاری بازرگانی همافرش(پوستیندوز)با شرکت فرش شاپرک

این بازرگانی به عنوان نمایندگی فرش شاپرک دلیجان در اصفهان با افتخار از اغاز به کار این شرکت پیشرو با ان همکاری داشته و مقادیر زیادی از این فرش را در بازار ایران با موفقیت به مصرف کننده و همکار به فروش رسانده است و کیفیت روز افزون محصولات تولیدی این شرکت توانسته است رضایت صد در صدی همکاران و مشتریان مصرف کننده را کسب کند.

این مجموعه در ابتدا توسط همکاران به عنوان برند دوم فرش پاتریس دلیجان شناخته شده بود ولی رفته رفته توانست جایگاه خود را بین همکاران و مشرف کنندگان به دست بیاورد و اکنون به عنوان یکی از معتبر ترین بند های فرش ماشینی کشور و البته با کیفیت ترین همراه با خاص ترین طراحی ها شناخته شود.

معروف ترین محصولات فرش شاپرک

یکی از محبوب ترین محصولات فرش شاپرک دلیجان بدون شک فرش های 700شانه هستند که به صورت گل برجسته و ساده هشت رنگ و ده رنگ تولید می شوند.

-معروف ترین 700شانه های برند شاپرک که از دیرباز بازتولید شده و هنوز هم جزو پرفروش ترین طرح های فرش به شمار می ایند طرح افشان درباری و نایین و اخوان می باشد که البته تولید امروز این فرش ها به صورت ده رنگ می باشد.

از 700شانه های پرفروش گل برجسته این شرکت می توان به نقشه بارانا و اسپادانا کارن اشاره کرد که این فرش ها با دیزاین 1200طراحی شده اند که حتی همکاران ما نیز در نگاه اول متوجه این که با فرش 700شانه مواجه هستند،نشده اند.

در مورد نقشه های 1200شانه شرکت هرچه بگوییم وبنویسیم حق مطلب را ادا نکرده ایم،نقشه های افرا و سروستان و افشان درباری هنوز هم به منازل بسیاری از ایرانیان زیبایی و طراوت ویژه ای بخشیده اند که متاسفانه تولید ان ها متوقف شده است

اما نقشه های جدید فرش شاپرک به عنوان ویستا،ابنوس و اتوسا انقلابی در طراحی و تولید فرش ماشینی ایجاد کردند که به یاد داریم در اولین روزهای رونمایی چشمان هر بیننده ای را به خود خیره میکردند و خیلی سریع توانستند به پرفروش ترین فرش های تاریخ مجموعه هما فرش تبدیل شوند.که البته هنوز هم با گذشت حدود سه سال چه به صورت فروشگاهی و چه به صورت اینترنتی دارای بالاترین امار فروش هستند.

شما میتوانید کلیه محصولات فرش شاپرک دلیجان را از نمایندگی فرش شاپرک دلیجان در اصفهان تهیه بفرمایید.

مطالب مشابه
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *